Ordrehåndtering
Vi behandler altid alle vore indkomne ordrer med respekt for kunden og forsøger altid at indhente alle oplysninger vedr. emnet inden igangsætning af produktionen, så vi undgår fejl i processen.
Indkomne ordrer
Efter modtagelse af ordre enten via mail eller telefon, behandles denne hurtigst muligt.
Der bliver checket op vedr. modtagne eller allerede gemte filer vedr. materiale, maskinbehandling og leveringstid.
Ordren sættes op i vores planlægningsoversigt, hvor vi benytter gantt-plan i Excel. Denne følger vi op på hver dag, så den altid er ”up to date”.
Der bliver herefter bestilt materiale og bekræftet leveringstid til kunden pr. mail.
Ordren fra kunden bliver, samme dag som den modtages, bekræftet med leveringstid.
Alle indkomne ordrer behandles med fuld diskretion.
Indkøb
Vores indkøb af materialer og værktøjer sker hos leverandører, der har de samme store krav om leveringstider og kvalitet, som vi selv har.
Produktionsforberedelse
Vore kompetente medarbejdere sætter sig altid grundigt ind i forarbejdet vedr. ordren.
Vi har i samme forbindelse en tæt kontakt til kunden, så vi på denne måde kan leve op til kundens krav.
Slutkontrol/måling
Vi har pr. december 2012 investeret i en ny målemaskine, så vi på den måde har det nyeste og mest avancerede udstyr, hvilket er en vigtig forudsætning for at kunne levere produkter i høj, ensartet kvalitet og overholdelse af tolerancer.
Levering
Vi forsøger at levere ordrer med den leveringstid, som kunden ønsker, og vi vil strække os langt for at efterleve de krav vedr. hurtig levering, der måtte være.
Selve leveringen sker via Post Danmark eller Danske Fragtmænd alt afhængig af størrelse på emnet.